Finance Call Center Forum 06.2012
Finance Call Center Forum - Strona głównaAgenda konferencji Prelegenci Rejestracja Materiały do pobrania
 

Szanowni Państwo,
w opinii wielu ekspertów wyzwaniem bankowego Contact Center w Polsce w obecnym czasie jest uzyskanie jak największego zwrotu z biznesu, przy zachowaniu najwyższej jakości usług, sprostanie dynamicznym zmianom zachodzącym na rynku oraz optymalizacja biznesu z wykorzystaniem konwergentnych technologii. Odpowiedzią na tak zaadresowane potrzeby jest coraz częściej poszukiwanie dialogu w środowiskach ekspertów wewnątrz firm.

Najistotniejszą inicjatywą w tym zakresie w środowisku bankowym jest zapoczątkowana przez Forum Call Center, funkcjonujące przy Radzie Bankowości Elektronicznej ZBP, organizacja cyklicznych konferencji z zakresu tematyki Contact Center. Nasze 3-letnie już doświadczenie w organizacji upewnia nas w przekonaniu, że pomimo codziennej konkurencji eksperci z wielu Banków deklarują gotowość do wzajemnego dialogu.

Właśnie dlatego w tym roku chcemy Państwa zaprosić na pierwsze wydarzenie z cyklu Finance Call Center Forum - jednodniowe spotkanie ekspertów w ramach Konferencji:

I Finance Call Center Forum
- Przyszłość wielokanałowej obsługi


organizowanej przez Radę Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich oraz RENER
Konferencja odbędzie się w dniu

14 czerwca 2012 r.
Hotel Holiday Inn - sale: Scherzo i Ballada - I p.
ul. Złota 48/54, 00-120 Warszawa

Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii w tym roku po raz pierwszy uczestnicy Konferencji będą mogli w trakcie każdej zaplanowanej interaktywnej sesji wyrażać swoją opinię i zabierać głos w dyskusji. Taka formuła będąca nowością na rynku polskich konferencji zdecydowanie uatrakcyjni to wydarzenie i podniesie jego wartość merytoryczną. Dlatego też gorąco zachęcamy przedstawicieli - ekspertów z Państwa Banków do wzięcia udziału w dialogu branży finansowego Contact Center.

Konferencja jest dedykowana: Dyrektorom, Menadżerom Call i Contact Center, Dyrektorom i Menadżerom IT, Dyrektorom i Menadżerom ds. sprzedaży i Marketingu, oraz ds. programów CRM sektora bankowego, finansowego, telekomunikacyjnego i innych organizacji, dla których kanał telefoniczny jest kluczowym elementem szeroko rozumianej obsługi klienta. Specjaliści światowej klasy przybliżą Państwu najnowsze trendy rozwoju Call Centers na rynku polskim i pomogą znaleźć odpowiedzi na wiele pytań postawionych podczas Konferencji. Jesteśmy przekonani, że niniejsze wydarzenie będzie dla Państwa źródłem cennej wiedzy i miejscem wymiany doświadczeń.

W załączeniu agenda Konferencji oraz formularz zgłoszeniowy. Koszt uczestnictwa 600,- PLN netto + 23% VAT.

Elektronicznej rejestracji udziału w Konferencji można dokonać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego zamieszczonego w zakładce: "REJESTRACJA".

Formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty proszę przesłać w terminie do dnia 6 czerwca 2012 r. do:

RENER e-mail: biuro@phurener.pl
fax: (+48) 22 41-25-737

RBE ZBP e-mail: piotr.balcerzak@zbp.pl
fax: (+48) 22 48-68-100

Wśród uczestników konferencji zostaną rozlosowane cenne nagrody!!!

Liczba miejsc jest ograniczona i decydować będzie kolejność zgłoszeń!

W przypadku, gdyby powyższa tematyka nie odnosiła się bezpośrednio do Państwa obszaru zawodowego będziemy bardzo wdzięczni za przekazanie niniejszego zaproszenia do działów zajmujących się zagadnieniami związanymi z Contact Center.

Życzymy wielu sukcesów biznesowych,
Organizatorzy: Rada Bankowości Elektronicznej ZBP
RENER

 

Logo

Eksperci dla ekspertów
    
 Copyright