Strona główna Agenda Prelegenci Rejestracja Materiały do pobrania
Finance Call Center Forum - strona główna
 

Agenda konferencji

Dzień I - 16 czerwca 2014 r.

10:30-11:00

Rejestracja uczestników

11:00-11:15 Powitanie gości i otwarcie konferencji
dr Mieczysław Groszek - Wiceprezes ZBP
11:15-11:30

Prezentacja wprowadzająca - Call Center - czas na zmianę paradygmatu!
Piotr Bruzi - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Credit Agricole Bank Polska S.A.

11:35-12:00

Contact Center to marketing! - czyli dialog o tym co ważniejsze ...
Arkadiusz Cempura - Dimension Data Polska Sp. z o.o.
Piotr Bruzi - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Credit Agricole Bank Polska S.A.

12:05-12:20 Przerwa kawowa
12:25-12:55

Chat, video chat, wirtualny asystent, baza wiedzy oraz inne rozwiązania, jako nowe narzędzia w wielokanałowej komunikacji z bankiem
Arkadiusz Rybacki - Sevenet S.A.

13:00-13:20

First Call Resolution
Mariusz Pośpiech - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, ING Bank Śląski S.A.

13:25-13:45 Od klientów aktywnych po klientów migrujących. Badanie przedsiębiorstw pod kątem podejścia do polskich klientów oraz ocena ich zachowań
Monika Kaczmarek - Verint Systems Inc.
13:50-14:50 Lunch
14:55-15:15

Multikanałowość - świadomy element strategii komunikacji
Piotr Żygadło - Dimension Data Polska Sp. z o.o.

15:20-15:40

Customer Experience - wprowadzenie do Warsztatów …
Ewa Kostórkiewicz - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Bank Handlowy w W-wie S.A.
Patrycja Hackiewicz - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Bank Handlowy w W-Wie S.A.

15:45-16:15

Kluczowe wskażniki w Contact Center - wprowadzenie do Warsztatów …
Rafał Jarosz - Klinika Call Center
Agnieszka Wrońska - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, PKO BP S.A.

16:20-16:35 Przerwa kawowa
16:40-18:10 Warsztaty - Blok 1 Warsztaty - Blok 2 Warsztaty - Blok 3
Budowanie koncepcji kanału sprzedaży w Contact Center

Piotr Bruzi - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Credit Agricole BP S.A.,
Jacek Brzeziński - Przewodniczący Forum Contact Center ZBP, Deusche Bank S.A."

Customer Experience
Management, czyli o sztuce budowania więzi emocjonalnej
z Klientem

Ewa Kostórkiewicz - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Bank Handlowy w W-wie S.A.
Patrycja Hackiewicz - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, Bank Handlowy w W-Wie S.A."

Kluczowe wskaźniki i miary w Contact Center a cele biznesowe

Agnieszka Wrońska - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, PKO BP S.A.
Rafał Jarosz - Klinika Call Center"

20:00 Kolacja - wieczór integracyjny
   

Dzień II - 17 czerwca 2014 r.

9:30-10:00 Podsumowanie Warsztatów
10:00-11:00 Smarter Customer InterAction
Gość Specjalny - Philip Vanhoutte - Plantronics Europe & Africa
11:00-11:20 Contextual Intelligence - nowe narzędzia w Contact Center
Andrzej Wiśniewski - KONTEL
11:25-11:45

Real-Time Marketing w Contact Center
Sebastian Hałaszczyk, Teradata Polska sp. z o.o.

11:50-12:10 Certyfikacja pracowników Contact Center w ramach Systemu Standardów ZBP
Wojciech Golicz - Związek Banków Polskich
12:15-12:30 Przerwa kawowa
12:35-12:55 Analizuj głos klienta i swoich konsultantów
Zbigniew Marcinkowski - Algotech Polska Sp. z o.o.
13:00-13:20 Badanie oczekiwań klientów vs. zmiana pokoleniowa
Agnieszka Wrońska - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, PKO BP S.A.
13:25-13:55

Sprzedaż w procesie obsługi klienta, rozwój kompetencji sprzedażowych Konsultantów CC
Ewelina Brzezińska - Ekspert, Przedstawiciel Forum Contact Center ZBP, mBank S.A.

14:00-14:10 Podsumowanie konferencji i zamknięcie konferencji
14:15-15:15 Lunch
   
 
       
  Copyright